sâmbătă, 4 iunie 2011

Lugubre basme cu zane

Incerc sa fug de tot ce e-n mine
De zile si luni si ani de ce nu-mi apartine
Incerc cu disperare sa scap de tine

Odata ce timpul trece ia cu el tot ce-am avut
Ce-am sperat,ce-am facut
Totul e in continua miscare...nimic nu mai sta
Totul e trecator deci incearca si fa
Tot ce simti sau ce gandesti
Pana ce de-un zid n-o sa te lovesti
Totul e nou si nou e totul
Sa punem cartile pe masa si sa inceapa jocul
Jocul incepe usor ca o gluma
Pana cand faptura natanga de huma
Incepe a se-ndragosti de o umbra
O umbra moarta si rece faptura
Toti suntem nesemnificativi eternitatii
Dar cu importanta pentru alte vieti...

Toate convingerile-mi sunt peste cap date
Si vechile idei imi sunt moarte toate
E un fenomen complex de schimbare
La 18 ani poate fi oare maturizare?

E ciudat cum fiecare gand trecator
Poate fi un vers nemuritor...

Tocul pantofului legar de glezna subtire
Devine condurul finut din basmul cu zane
Nu sunt nici printesa cu suflet bun
Nu sunt nici rau si nici hapsan
Asemeni unui odios fiu de span
Nu sunt nici alb nici negru...
Sunt o eleva cu un gand lugubru!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu