duminică, 26 iunie 2011

Slefuind un diamant

                     Hai fara frica apropie-te.Stiu ca astepti asta de mult timp.Stiu ca ma visezi.Sstiu ca visezi sa fiu doar a ta dar nu te-ai gandit ca poate mi-e frica.Poate sunt o lasa si nu pot sa-mi asum riscul.Sau pur si simplu nu vreau sa mi-l asum.Am suferit prea mult.Dar imi placi si mi-e bine doar cu atat.Daca vei ajunge sa ma iubesti ar fi perfect.Asa as intra in acest joc periculos din care s-ar putea sa ies cu ceva in minus iar.Dar in locul sufletului voi avea un spatiu gol caci asa s-a intamplat si data trecuta.Asa se intampla mereu.Noi ne atasam de voi,ajungem sa va iubim,iar cand simtim ca suntem in stare de orice pentru voi,atunci va luati talpasita si plecati.Iar noi ramanem si suferim.Voi va gasiti repede consolarea intre picioarele unei blonde si atat a fost sa fie...
                   Dar totusi daca nu se intampla...poate as reusi sa nu ma indragostesc.Poate va fi ceva frumos.Poate ne vom atasa unul de celalalt treptat deoarece pentru a slefui un diamant iti trebuie rabdare inainte de toate.Cu rabdare urci si muntele.
                   Vin-o langa mine.ia-ma de mana,stiu ca vrei,invita-ma la dans...nu fi timid,nu te voi refuza.Hai iubitule ia-ma in brate si nu-mi da drumul.Lasa in urma problemele si dezamagirile.Arunca-le ca pe o haina  veche de care nu mai ai nevoie.Lasa la usa totul.Seara asta e doar pentru noi.Seara asta sa fie speciala(nu ma refer la sex).Vreau sa vad daca ai incredere in mine,vreau sa vad ce ai fi in stare sa faci pentru mine,vreau sa vad cum o sa ai grija de mine.Vreau sa-ti citesc in ochi dorinta arzatoare si pasiunea.Vreau ca ele sa nu lase aceasta relaite sa devina monotona.Vreau ca totul sa fie frumos si unic.
                         Asuma-ti riscul si poate va fi mai bine decat ne asteptam!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu