joi, 9 iunie 2011

Biletel de adio...

    E bizar...mi se pare ca totul e un vis.Nu-mi pot imagina cand s-a intamplat asta,am sperat ca distanta va fi o proba peste care vom putea trece...Am sperat ca asta sa ne apropie si mai mult,dar se pare ca pe undeva pe drum m-am pierdut.Nu stiu cand s-a schimbat totul,nu stiu de ce atat de brusc.Nu inteleg de unde a venit aceasta schimbare.Dar uneori schimbarile sunt bune,mai ales cand unul din parteneri nu mai e interesat(cum e in cazul tau).Te inteleg si te admir ca ai avut curajul sa-mi spui.
     Sunt un ocean de vise spulbeerate...tot ce a fost frumos s-a rupt,tot ce rea placut a devenit insuportabil,tot ce-mi aminteste de tine reprezinta durere.Tot ce ne-a legat e pura amintire trecatore(din punctul tau de vedere).Nu te voi deranja.Am inteles ca fericirea ta nu e langa mine si daca e asa nu am nici un drept sa ma amestec in lucruri care nu tin de mine.Nu mai depinde nimic de mine.Nu m-am gandit ca se va intampla asta(nu atat de curand).Imi facea placere sa vorbesc cu tine,ma simteam in siguranta in bratele tale.Totul va ramane ca o amintire a ceva ce s-a dovedit a fi doar o iluzie.A ceva ce s-a terminat cand de abia incepuse...NASOL!Pe de o parte imi pare rau ca in decembrie mi-am facut curajul sa-ti spun anumite lucruri caci stiam ca asa se va intampla si ti-am spus de la inceput ca unul dintre noi va sfarsi deziluzionat dar nu ai vrut sa ma crezi.Uite dovada...Dar tu nu bat man bat man:))!Data viitoare nu mai garanta lucruri ce stii ca nu le poti controla.E pacat caci nu il dezamagesti doar pe cel de langa tine  ci pur si simplu te dezamagesti pe tina insuti mai presus de toate...Iar pe partea cealalta nu-mi pare rau caci am mai invatat o lectie...
    Adesea ma asez intre perne si-mi amintesc de ceea ce faceam amandoi sau ce-mi spuneai sau ce gandeam.Nu as fi vrut sa se termine tocmai asa dar se pare ca situatiile neprevazute sunt cele care ne amarasc sau ne fericesc viata.Ele sunt si sarea si piperul.Ele sunt momentele ceheie din viata noastra.Acele momente cand un da sau un nu ne schimba viata definitiv.Acesta a fost exact la fel.A fost momentul in care tot trecutul va ramane in urma.Pe usa din spate vi scrie cu litere mari "PERICOL DE INTOXICARE CU AMINTIRI !"Si asa imi voi aminti ca aceea e usa ce nu trebuie deschisa indiferent de imprejurari sau circumstante.Da.Totul trebuie sa ramana in trecut...Nu vad alta solutie mai ales ca tu esti cel ce pleaca de data asta.Nu-ti pot spune decat sa fii fericit,iubit si sa speram ca n-o sa-ti para rau. ADIO!
    La final,iti scriu pe acest biletel de adio,la acest sfarsit de capitol un te iubesc!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu