luni, 30 iulie 2012

Schimbator de sentimente

                     Nu stiu de ce mereu ai impresia ca sunt mereu impatriva ta...Stii prea bine ca nu e adevarat.Stai mereu si analizezi orice prostie si tot ce e rau e mereu din vina mea pentru ca sunt mai mica.Daca asta e un impediment ia-ti zborul.Nu o sa te tin langa mine.Nu am nevoie de schimbator pentru stari emotionale.NU mersi.Nu vreau sa ma nervi sau draci sau alte chestii.nu mersi.Mi-e foarte bine asa.Da ma complac in situatia asta.Nu am de gand sa mai trag inca odata de una singura pentru o relatie.Am facut-o odata si tot pe mine s-a dat vina.Uita-te in oglinda si dupa aceea acuza-ma de greselile tale.Uita-te la comportamentul tau si vezi-ti de lungul nasului.Stai pe burta ca apa-i mica.Se pare ca inca n-ai ochi sa vezi ca sunt atat de diferita de celelalte.Se pare ca nu vrei sa vezi ca nu ma intereseaza ceea ce ai ci ceea ce esti.Imi pare rau ca nu ai ochi pentu adevar.Imi pare rau ca nu te intereseaza.Imi pare rau ca nu vreau sa ma chinui sa-ti arat care e adevarul.O sa vezi singurel asta.Nu mai am rabdare sa stau sa-ti arat.Nu mai vreau asra.Daca te interesa vredeai singurel.
                     Sunt satula de toate predicile.De toate reprosurile.De tot ce tine de tine.Mi-a ajuns pana peste cap.Pa
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu