luni, 30 iulie 2012

Ipohondre flexari

                     As vrea ca unii oameni sa nu mai puna atatea intrebari.Vreau sa nu creada ca au drepturi asupra altora.As vrea ca uneori sa ma lasi sa fac ce vreau eu.Sa nu te mai bagi atata in viata mea.Nu stii ce e mai bine pentru mine.Nu stii de ce am nevoie.Nu stii ce ai tu nevoie pentru a fi fericit si ai impresia ca stii ce-mi trebuie mie?Nici o sansa oricat de mult ai vrea.
           Am momente in care tremur cand vad ochii tai,dar am si momente in care te-as da cu capul de pereti.Tu spui ca te schimbi dar nu e asa,ii schimbi pe ceilalti dupa tine.Spui ca vrei sa nu fii inselat si spui ca vreu incredere,pe bune?Si daca ai atatea pretentii de ce nu esti fair-play?Oare daca eu as face aceleasi lucruri cum ai reactiona?Cu siguranta nu ti-ar conveni...cu siguranta ai avea chef de scandal.cu siguranta o sa faci alte sute de scene de gelozie...cu siguranta nu ai putea accepta niciodata.Noapte buna.Pa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu