luni, 30 iulie 2012

Tratat ca la diverse

                   Tratezi lucrurile ca la diverse si ai pretentii de la mine sa le vad altfel?De ce?Fix pula.Da pe ce baza vii la mine cu pretentii de cacat odata ce tu nu esti in stare sa te comporti cum trebuie?Pentru ca tu ai avut parte numai de curve interesate asta nu inseamna ca eu sunt inca una dintre ele.Imi pare rau de tine,imi pare rau daca asta cautai.Tu spui ca femeile interesate sunt curve...Si barbatii interesati ce sunt?Mda hai stramba din nas din nou...hai ce mai stai crezi ca ma mai razgandesc odata?NU.Nici n-am de gand.Multumesc frumos dar mi-a ajuns.
                 Unul din motto-urile mele este:Prima data fac pentru ca vreu,a doua oara fac din respect dar a treia oara nu mai fac nimic."Scurt si laa obiect.Nu ma mai intereseaza figurile si gesturile de cacat.Esti un papagal?Nu-i bai iti iau o cusca.
                   Tratata ca la diverse crezi tu ca o sa ma faci sa te iubesc?Esti amuzant.Hai sa continuam relatia...ai curaj?Eu in locul tau n-as risca.Da!Meriti sa-mi bat joc de tine chiar daca in general nu fac asta.De data asta o sa fac o exceptie.Meriti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu