sâmbătă, 26 mai 2012

Optimism exacerbat

                      
                       Buna dimineata soare.Buna dimineata viata.Buna dimineata lume.Azi vreau sa am o zi buna.Azi vreau sa iubesc.Azi vreau sa ma schimb.Azi vreau sa fiu alta.Azi vreau sa rad,sa ma distrez...sa aud un banc fain si sa rad.Sa mi se spuna o gluma buna.Azi vreau sa fiu fericita.Azi nu vreau certuri si scandal.Azi vreau sa ajung la nori.Incetisor,cu pasi mici.
                      Vreau sa fiu tinuta in brate si alintata.Azi vreay sa iubesc si sa fiu iubita.Azi vreau sa simt pasiunea ce o vad in privirea ta.Vreau pur si simplu sa te simt al meu.Vreau pur si simplu sa pot sa ma distrez cu persoanele dragi mie.Azi vreau sa privesc cerul si sa ating soarele.Vreau sa ma imbrac cu norii,vreau ca stelele sa-mi fie colier iar soarele sa-mi fie cele mai frumoase sandale.Astazi nu vreau sa aud povesti triste.Astazi nu vreau sa aud reprosuri.Orice s-ar intampla azi nu e vina mea.Azi nu aud decat ce vreau.Azi nu duc dorul nimanui.Azi am totul.Azi e o zi de sambata calduroasa.Azi pot fi ceea ce vreau eu.Azi vreau sa-mi cunosc limitele.Azi nimic nu-mi sta in cale.Nimic nu ma poate opri.Nimic nu ma poate descuraja

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu