sâmbătă, 5 mai 2012

Camuflaj interior

                      Te-am vazut plecand,te-am auzit promitand,te-am auzit spunand ca iubesti,cred ceea ce vad nu ceea ce aud.Sper la un viitor mai bun,cred ca inca nu am stabilit granitele intre vis si realitate.
                      Bezele,funde,culori,bijuterii,creme,inghetata si prajituri.Ceva abstract.Ceva extravagant.Ceva diferit.Nimic conventional.Nimic din ceea ce ai putea intelege.Nimic din ceea ce ai simtit.E doar apa minerala cu gheata si putina lamaie de design.Nu e o locatie selecta,e o poienita.E o patura moale.Eu si cu tine.Si cu noi o multime de prostioare.O sticla de vin si vise pentru eternitate.Fluturele  iubirii zloara de la unul la altul.Ochii tai...of,acei ochi care vad tot ce curge prin sufletul meu ca un fluviu involburat.E suficient sa privesti acei ochi o singura data ca sa nu-ti mai poti lua gandul de la ei.
                       Am  asezat patura pe un pod de ganduri bune.Peste o apa.Peste o mie de vise destramate.Peste toate cele ce ne-au despartit.Peste toate cele care au aparut in drumul nostru.Am asezat patura langa un petic de iarba.Langa un ochi de apa.Langa un izvor de speranta.Langa un luminis de ganduri.Langa o padure de mangaieri.Langa o gradina cu flori de iubire.Si am stat unul langa altul ore in sir.
                                                    Acei ochi albastri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu