duminică, 6 mai 2012

Ganduri indexate

                               Vreau sa fac din amintirea ta o comoara.Din sarutarile tale vreau sa fac felinare care sa-mi coloreze noptile.Din ochii tai vreau sa fac stelele care imi infrumuseteaza viata.Din mangaierile tale vreau sa-mi fac cele mai delicate rochii si sa te pot simti langa mine nereu.Din soaptele rostite in miez de noapte...of...din ele o sa-mi fac un set cu bijuterii.Cu ajutorul cerceilor te voi auzi mereu jurandu-mi iubire.Colierul va sta aproape aproape de sufletul meu si ii va tine de cald.Bratara si inelul imi vor aminti de chipul tau...
                               Vreau sa nu poti sa-mi patezi amintirile cu ignoranta ta.Vreau sa nu imi poti altera amintirile.Vreau pur si simplu sa fii cel mai divin moment din viata mea.Vreau ca pur si simplu sa fii ceva ce sa nu pot uita.Nu-mi da voie sa te las.Nu-mi omora sperantele.
                               Aceste momente o sa le indexez.O sa le dau numar de ordine.O sa fac un sertar cu toate astea si vor ramane asa,acolo...fara sa se poata amesteca cu cele de duzina.


                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu