miercuri, 30 mai 2012

Spulbera sunte si picteaza fantezii

                               Invata-ma sa te iubesc.Invata-ma sa fiu a ta.Invata-ma sa-ti fiu tovaras,amica, iubita,prietena, amanta,sora si mama.Invata-ma sa fiu tot ce-ti trebuie.Invata-ma sa fiu tot ceea ce ai nevoie pentru a fi fericit.
                              Vreau sa te iubesc dar,arata-mi cum.Vreau sa te sarut dar,saruta-ma tu primul ca sa stiu cum sa o fac eu a doua oara.Atata-mi visele tale si spune-mi cum sa visam impreuna.Tine-ma de mana si hai sa atingem norii impreuna.Fa-mi loc langa tine si spune-mi cum pot sa-mi pastrez locul pe care mi-l oferi.
                              Daca o sa stii sa-mi oferi locul pe care-l merit si daca o sa ma respecti si eu iti promitca te voi respecta si ca-ti voi fi alaturi mereu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu