miercuri, 15 februarie 2012

Acuarele pentru vise

                             Pentru persoanele care m-au sustinut mereu,chiar daca ideile mele erau total absurde.Pentru persoanele care m-au iubit cand meritam cel mai putin.Pentru persoanele care  m-au ajutat sa-mi pun ordine in ganduri,cand era o dezordine in mintea mea.Pentru persoanele care m-au acceptat asa cum sunt,chiar daca sunt adesea nesuferita.Pentru persoanele care rad la glumele mele,chiar si atunci cand sunt seci.Pentru persoanele care m-au ajutat nepasandu-le de cat timp ma cunosc.Pentru persoanele care vin si ma intreaba ce am chiar daca le cunosc de doua zile.Pentru persoanele care nu ma critica atunci cand gresesc ci ma saruta pe frunte si zambesc.Pentru persoanele care mi-au oferit o imbratisare cand aveam nevoie.Pentru persoanele care nu vor sa ma schimbe in ciuda temperamentului meu.pentru persoanele care ma baga in zapada iar dupa aceea ma ajuta sa ma ridic si sa ma scutur de nea.Pentru cei care sunt in preajma mea si-mi spun cate un ban.pentru cei care imi ridica moralul cand e cu totul n namol.Pentru persoanele care sunt in preajma mea mai mereu.Pentru persoanele care nu au incetat sa ma iubeasca in ciuda tuturor situatiilor in care m-au vazut.Pentru persoanele care imi spun adevarul,indiferent de situatie.Pentru persoanele care nu "ma pupa in fu*d" .Pentru persoanele care m-au facut fericita,chiar si cand nu meritam.Pentru persoanele care mi-au inlocuit tristetea cu un zambet.Pentru persoanele care m-au invatat cate ceva despre viata,(C).Pentru persoanele care m-au invatat ce e iubirea.Pentru persoanele care m-au invatat sa iert.Pentru persoanele care au avut incredere in mine.Pentru acele persoane care nu m-au judecat fara sa ma intrebe ce s-a intamplat de fapt.Pentru persoanele care au avut incredere in mine cand nici eu nu stiam cum sa am.Pentru persoanele care mi-au oferit un zambet sincer cand viata era in nuante de gri.Pentru persoanele care mi-au imprumutat culori pentru a-mi picta visele.Pentru cei care n-au indemnat sa ma vise mai indraznete.pentru cei care m-au luat de mana si m-au invatat sa ma apreciez.Pentru persoanele care m-au ajutat sa invat ce e bine si ce e rau....Pentru ele voi fi mereu disponibila.Pentru ele voi face tot ce-mi sta in putere sa fie fericite.Ele merita tot respectul meu si al celorlalti.Acestea sunt persoanele ce merita cu adevarat sa fie fericite si implinite.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu