joi, 7 aprilie 2011

Ganduri muzicale pline de amor

              E greu...E intr-adevar dificil.E un sentiment de nedescris.E ceva dureros.E ca un pumnal infipt pe la spate.E ceva ce nu foarte multe persoane pot simti.E un lucru de mai multe feluri.E un amalgam de sentimente,trairi,praf,litere,culori,alcool,tigari,vicii,placeri,fluturi,furtuni,lumanari.E un ghiveci.E ceva ce nu poti sa-ti imaginezi,asta trebuie sa simti...
             Nu stiu daca exprim corect ceea ce e in mine.Nu stiu daca intelegi tot ce citesti.Dar e pentru tine.E pentru tine iubitule!E banal,monoton,aiurit,copilaresc.Dar asa sunt.Sau poate nu.Dar n-ai de unde sa stii.Poate ma cunosti(dar nu cred) poate chiar stii ce e in capul meu.Poate ai reusit sa descifrezi acest cod scris cu litere Arial de 12.Poate ai reusit sa patrunzi sensul cuvintelor aruncate aici.Poate ai inteles ce semnifica aceste insiruiri de caractere.Poate.Totul e doar o posibilitate.Nimic nu mai e o certitudine.Toate astea sunt doar presupuneri.Si eu am crezut ca stiu ce e in mintea celor de langa mine dar se pare ca nu aveam nici cea mai vaga idee.
          Canta muzica in capul meu pentru a nu stiu cata oara.O aud tare si clar.Incerc sa o opresc.Caut cu disperare butonul de oprire dar e in zadar...muzica asta nu se poate opri.Nu se vrea a fi oprita.Am cautat butonul "DELETE" dar nu functioneaza...:( e defect...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu