sâmbătă, 30 aprilie 2011

Sin sentido

                  Mereu se gaseste careva sa comenteze...Azi spune ca ma imbrac asemeni unei femei de 30 de ani...Ieri spunea ca ma imbrac exact ca ma-sa,acum doua zile mi-a spus ca ma imbrac indecent,acum trei spunea ca ma nu imi sta bine cu haine largi,acum patru zile imi spunea ca vorbesc vulgar...Stai putin sa inteleg si eu chestia asta :))!Ma imbrac exact ca ma-ta si m-ai f**e?Nu inteleg cum se poate...dar in fine!Asta nu e bine,aia nu e bine...Mai,pune STOP!SCUTESTE-MA!
                  Intelege ca nu-mi pasa de tine si nici de parerile tale.Nu ma critica...incearca doar sa treci pe langa mine fara sa intorci capul si ai grija ca daca tot ai sa te uiti ca fraieru' ai sa te impiedici si nu de alta dar o sa-ti spargi dracului ochelarii capul si n-am de gand sa-ti platesc spitalizarea!Nu rezolvi nimic daca ma critici.Nu-mi pasa de parerile altora.Daca sunt o multime de oameni in jurul meu si mie-mi vine sa ma stramb nu-mi pasa cine e langa mine!Ma stamb si cu asta basta!Mi se frega de ceilalti!Da...nu-mi pasa caci nu are nici un rost.Nu vad nimic bun in a-ti pasa de ceea ce cred altii!Deci mai bine las-o mai moale cu asta.Tot un ratat ramai....incearca sa bagi la cap si sa ma scutesti.
                 Nu-mi place sa repet la nesfarsit...stii ca oricum si oricat de mult te-ai stradui nu o sa reusesti niciodata sa ma schimbi si cu atat mai putin sa ma vezi fara haine :))!Vezi-ti de viata ta de virginel sau de labush.Si lasa-ma sa-mi vad linistita de ale mele in continuare.Nu ma cunosti nu te cunosc.Vezi cat desimplu e totul?Nu e nevoie sa-ti explic sau sa-ti desenez.(sper)!

Un comentariu:

  1. Cum sa comentezi la cineva ca tine?
    Aia nu au minte.
    De cand te cunosc, numai vulgara nu mi-ai parut sau indecenta.
    Cat despre haine.. moama 8-| ala nu stie unde sa se uite :-" :))!

    RăspundețiȘtergere