joi, 25 noiembrie 2010

Risc de dependenta

               E ciudat cum oamenii astepta toata viata un moment anume iar cand el soseste,nu mai are nici o importanta.E mai interesant sa traiesti cu acest vis...e mult mai palpitant.Sau pur si simplu asa stii ca traiesti pentru ceva.Iar cand ne implinim visele ramanen pustiiti fara nici un scop.Atunci te intrebi de ce sa mai traiesti...vise nu mai ai,esti singur pe lume,nu are cine-ti tine companie si incepi usor usor sa te cufunzi in diverse vicii.Nu e bine,dar neavand altceva de facut incerci si asta.Prima data e curiozitate...a doua oara incerci ca spune vecina,a treia oara deja incerci pentru ca ti-a cam placut....Asa incepe distrugerea fiintei umane.Asa incepe distrugerea a tot ce a fost frumos si bun in tine...
       


        Da-mi o sticla si un fum...
        Da-mi o foaie si un pix
        Da-mi zile si  pofta de viata
       Nu am nevoie de mai mult...
       Astea-mi sunt indispensabile
        



                  <<<Doar de atat am nevoie pentru a trece la nivelul urmator...>>>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu