joi, 25 noiembrie 2010

O floare fara petale

         Oare...?Oare de ce toate lucrurile ciudate trebuie sa fie legate de tine?Nu te cunosc la fel de bine cum ma cunosti tu pe mine,dar un lucru pot spune sigur...te-ai schimbat prea mult,nu mai esti acelasi.Te-ai schimbat cu toate ca nu crei sa recunosti!stii prea bine ca de data asta am perfecta dreptate ,dar nu inteleg de ce ti-e atat de greu sa recunosti.Eu am invatat sa-mi cer scuze,sa recunosc greselile ce le comit...
         Nu te mai recunosc...nu mai esti baiatul ce mi-a placut candva...nu mai esti acel baiat sensibil,romantic, intelegator.Nu mai esti afectuos,nici iubitor.Nu!Nu-mi place schimbarea ta.Nu vreau sa mai am nimic de impartit cu tine.Mie-mi placea baiatul acela iubaret,pervers,ganditor,nu baiatul interesat doar de pacere.Intalnirile noastre aveau alt farmec.Erau mai interesante,mai placute.Puteam conversa fara a face reprosuri,sau fara a ne contrezice prea mult.Erai mai pasnic,mai intelegator.Acum esti mai rautacios,mai insensibil,esti NASPA.Aveai un suflet bun,curat,erai bland,calm.Nu mai reprezinti nici macar un punct de sprijin.Odata ai reprezentat totul si ai distrus totul cu ajutorul comportamentului tau.Acum nu pot sa-ti mai vorbesc,pentru ca nu-mi vei vorbi,nu-ti pot adresa o intrebate pentru ca nu-mi vei raspunde...!
      Dar...E cu putinta sa ma insel?Sa fi vazut dor ceea ce ma interesa,sau poate ai fost asa din totdeauna...iar eu sa fi vazut doar o aparenta sau poate n-am stiut cum sa privesc situatiile.Dar cu toate ca te schimbi,eu simt ca inimile noastre inca se inteleg....Ele inca nu s-au distantat definitiv.Eu inca simt caldura ultimei tale imbratisari.Imi amintesc si pasiunea ultimului nostru sarut.Stiu.Nu-ti pasa.Dar nu te cred..Inima ta imi spune altceva.Eu vad si simt ceva cu totul diferit de ceea ce spun cuvintele tale.Pot fi  ele taioase,zgarcite,rautacioase,dar eu prefer sa-mi ascult inima si instinctele.Niciodata nu au dat gres.Niciodata nu m-au inselat si sper ca si de data asta sa fie la fel.Te-am simtit de fiecare data aproape.Foarte aproape.Si uneori doreai sa te distantezi.Te raceai.Simteam cum te distantai iar cand imi simteai lipsa veneai la mine iar.Ma cautai.Vedeamm pasiunea cum navaleste in tine.Simteam cum bataile inimii iti accelereaza.In ochii tai se observa acea flacara care facea minuni.Sau poate pur si simplu asta am vrut sa vad.Sau poate asta aveam eu nevoie si am vazut in tine o portita de scapare.Sau eu m-am indragostit si incerc sa vad perfectiunea in tine.sau am o imaginatie prea bogata.
     Dar lasand teoriile la o parte...in momentul asta am mare nevoie de o imbratisare.Si din nefeicire stiu ca de data asta nu vei fi aici....PACAT !
         


                                                  <<<Pacat.Pacat.Pacat.>>>
                                 <<<Prezenta ta mi-a facut mult bine>>>




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu