duminică, 14 noiembrie 2010

Flori albastre de mai

Imi lipsesti...o sa-mi lipsesti!
nu am avut niciodata curajul sa-ti spun dar chiar imi placi...
sau prezenta ta...o sa-mi fie dor de tot ce tine de noi...
de tot ce faceam odata impreuna...de tot ce ne lega candva...
o sa am nevoie de tine...de amintirea ta...de imbratisarea ta...
o sa am nevoie de incurajarile tale,de sarutarile tale,de tot ce tine de tine...
sper sa-ti amintesti de mine cu drag...asa cum o sa fac eu...
nu-ti cer nimic la despartire...nimic...iar inima o poti pastra...gasesc eu alta...
iubirea...nu o vreau...sper sa ramana langa tine sa-ti tina de urat...
amintirile...nu mi le poti lua...astea vor fi ale mele pe vesnicie chit ca-ti convine chit ca nu...
nu o sa-ti reprosez niciodata nimic...nu o voi face...
nu vreau sa o fac...nu am de ce sa o fac...nu mi-ai dat motive niciodata...
nu ti-am spus TE IUBESC...nici nu o sa-ti spun...nu o sa o fac...nu o sa am curajul
nu o sa-ti spun niciodata pentru ca stiu ca nu are nici o importanta...
pentru ca stiu ca tie nu-ti va pasa...pentru ca ele sunt doar banale cuvinte
nu ... nu ... nu ...
vreau sa-ti aduci aminte de mine peste ani ca fiind fata aceea diferita...
diferita,ciudata,dragastoasa,intelegatoare,atenta,gingasa,romantica,rebela pur si simplu...
vei avea MEREU un loc special in inima mea...MEREU!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu