sâmbătă, 1 octombrie 2011

Diamantele nu intra la apa

          E...sau poate nu.Exista...sau poate a disparut.A fost...sau poate exista.Va fi...sau a fost.A murit...sau inca traieste.Minciuna...sau adevar.Dreptate...sau poate nelegiuire.Trecut...sau poate prezent.Prezent...sau poate viitor.Noi...sau fiecare pe drumul lui.Iubire...sau poate indiferenta.Sentimente de o puritate rara...sau farse de prost gust. 
            Invat sa traiesc cu aceasta nevoie.Incerc sa invat sa traiesc cu durerea aceasta in inima.Incerc sa traiesc cu aceasta lipsa a ta.Lipsa aceasta care candva a fost atat de plina.Acest loc se umple cu Tine in fiecare clipa,in fiecare moment.Acest loc ce a fost gol atata amar de vreme.Acum invat cum se poate sa traiesti pentru fericirea Sa.
              Da...Am nevoie de tine,Iubire.Ia-ma in brate...cuprinde-ma fara teama.Cuprinde-ma si lasa-ma sa-ti ascult inima vorbind.Lasa-ma sa ascult...sunt curioasa sa vad ce-mi va spune.Vreau sa verific veridicitea nefireasca a neintelegerilor.Vreau sa scriu cu diamante,numele meu,in sufletul tau...Vreau sa nu ma mai poti da afara din el.Vreau sa stau acolo mereu.Si oricat as fi incercat sa te dau uitarii sa stii ca nu am reusit.Si acum nu vreau sa pleci...nu vreau sa te las sa pleci,nu vreau sa mai fugi.Vreau sa ramai mereu aici.In sufletul meu pustiit.In sufletul meu plin de tine.NU fugi...nu vei reusi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu