duminică, 23 octombrie 2011

Ratacind in octombrie

           Spune-mi ca ma iubesti.Spune-mi ce simti.Spune-mi mereu adevarul.Bea cu mine un ceai.Hai sa stam singuri in cabana unui padurar.Sa ascultam muzica picaturilor de ploaie.Sa privim filmul vantului ce matura frunzele usor.Sa ma tii in brate,sa ma saruti usor.Sa iesim pe veranda,la apus,sa bem o ciocolata calda.Zgribuliti sa intram in casa,sa mergem in sufragerie si sa ne asezam in fata semineului,sa vedem un film bun.O comedie...Si sa ma trezesc in zori langa tine.Sa radem,sa ma iei in brate,sa ma saruti.Sa fim fericiti departe de restul lumii.Sa mergem departe.Sa umblam cu fericirea de mana.Iubirea sa fie cea care sa ne inveleasca in fiecare seara.Sa putem sta linistiti.Sa stam cu telefoanele inchise.Sau si mai tare sa nu avem semnal.Spune,ai accepta sa traiesti doar cu mine departe de toti ceilalti.Ai rezista?Sau ai putea trai doar cu mine?!?
             In zorii zilei sa bem cafeaua impreuna.In zorii zilei sa ma saruti cu dragoste.In zorii zilei sa-mi spui ca ma iubesti.Sa fim noi insine.Sa ma lasi sa fiu un copil.Sa ma alinti in fiecare moment.Sa ma faci fericita mereu.Iar eu sa te iubesc si sa fiu atenta la toate problemele tale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu