duminică, 11 martie 2012

Ridicand un curcubeu

                       Spune-mi daca exista caci vreau sa stau o viata aici.Spune-mi daca acesta poate fi raiul caci m-am indragostit de acest loc.Iubesc sa ma aflu in sufletul tau.E un loc frumos si plin de iubire.Chiar daca eu nu-ti pot oferi aceleasi sentimente nu te deranjeaza.Nu vrei sa graabesti lucrurile,vrei sa le traiesti pe toate la intensitate maxima.Vrei sa traim asa cum n-am mai facut-o pana acum.Vrei sa imi arati lumea in culori diferite.Vrei sa-mi dovedesti ca pot simti culorile...Nu vorbesti urat,si ador asta...DA.voi recunoaste ...Exista Baieti diferiti...putini dar exista.
                       Arata-mi paradisul...Hai sa mergem fara frica pe acoperisul lumii,hai sa visam la ce e imposibil.Hai sa facem asta impreuna caci impreuna le putem face pe toate.Ti-e teama sa nu gresesti?Sa nu-ti fie...si eu am gresit de multe ori si nu m-am oprit in loc...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu