duminică, 13 martie 2011

Un simplu gand

                      Un simplu gand ce ajunge uneori la tine.Un simplu gand care ma macina adesea.Un simplu gand ce uneori e departe.Simple lucruri ce uneori reprezinta totul.Totul este nimic si nimic este totul.Ciudat stiu.Stiu ca sunt ciudata.Ciudata nu in sensul bun.Buna e ciocolata ce o mananci la pranz si-ti mai amintesti si de ceva frumos.Frumoasa este vara cu strazile ei pline de flori.Florile sunt minunate.Minunat esti tu.Tu cel ce incerci sa te ascuzi.Ascunzi sentimentele...de ce?Ce-ti iese?Dar nu ma pot amesteca...
                   Incredere,pasiune,candoare,beatitudine,putina muzica buna,si niste replici inteligente!Ar fi frumos...Dar poate doar a fi.Sunt nebuna.Si nu e doar un simplu gand.Niciodata nu m-am imbracat dupa reguli.Imi place sa ma reinventez.Da!Mi-ar place sa ma reinventez in fiecare zi.Mi-ar place sa ma indragostesc in fiecare zi!Da mi-ar placea.As trai in fiecare zi ceva nou,ceva interesant,ceva ce nu am mai simtit.Dar nu e posibil.Pacat.
                   Un simplu gand ce am crezut ca a insemnat totul dispare.Da,il voi omori in cele din urma.Nu merita sa mai traiasca.Da poate candva a avut radacini in realitate dar acum s-a rupt,radacinile au fost taiate cu cruzime.Cata barbaritate.Sa sfasii visele unui adolescent.DA!am constatat ca sunt oameni fara mila.Nu au pic de mila fata de sentimentele altora si totodata fata de ei.Sunt oameni sadicisi masochisti.
                  Un simplu gand ajunge acum la tine chiar daca stiu ca esti departe.un simplu gand care are de gand sa-ti marturiseasca ceva...Shhhhh....iti voi spune la reche daca imi vei promite ca ma vei iubi in continuare!Nu e nevoie sa te speriii...Dar inca nu....Mai rabda putin.




                   

Un comentariu:

  1. Toata lumra are aceleasi probleme in impostaze dieferite,poate cu totul si cu totul dieferite.



    P.s: Tr-am adaugat la blogroll

    RăspundețiȘtergere