duminică, 27 martie 2011

Infuzie de amintiri

                        Sa fie oare posibil?Se poate intampla oricui?Da.Toti iubim si suntem iubiti.Da.Mai stiu ca ma iubesti si mai stiu ca EA nu va putea trezi aceleasi sentimente in tine.Da stiu si ca-mi vei spunce ca ma insel si ca tu chiar o iubesti...Scuza-ma...stiu ca te va deranja dar voi incepe sa rad.NU TE CRED!Priveste-mi ochii albastri limpezi si spune-mi ca o iubesti.Chiar sunt curioasa daca vei putea face asta...!Ai sange in teava...te provoc!

                        Vad stralucirea ochilor tai si totodata si dorinta!Nu poti ascunde asta de mine oricat ai incerca.Nu te chinui caci e in zadar.Iti obosesti neuronii aiurea.Incearca sa exteriorizezi sentimentele si vezi ce va iesi.Incearca si s-ar putea sa nu-ti para rau.Nu fugi.Nu ai de ce sa fugi.Nu-ti voi face nimic din ce nu-ti place.Nu te voi manca.Pentru inceput vom discuta.
                      Eu ca de obicei voi sta pe pat...Iar tu pe scaun langa pat.Da eu voi fi imbracata cu pantaloni negri,o maleta neagra si o bluzita albastra cu maneci scurte.Tu vei avea un tricou alb si o pereche de blugi inchisi la culoare.Vom discuta si nimic mai mult pentru inceput.Da,in sfarsit vom lamuri tot ce a fost.De ce nu vrei?Ti-e teama ca vei ceda inca odata?Stiu ca ma iubesti.Iar tu nu vei putea ascunde asta de mine.



Un comentariu:

  1. Nu cred ca botoxul poate avea acest efect secundar, pentru ca nu ar fi fost aprobat daca era adevarat ca scade puterea de citire a expresivitatii. Poate doar daca e folosit in mod excesiv, atunci da, s-ar putea, dar cantitatea excesiva este o contra indicatie stiuta.

    RăspundețiȘtergere