luni, 14 martie 2011

Un nou inceput

               Sunt zile in care ma bimt minunat.Ma sint indragostita,ma simt bine dispusa.Atunci totul e posibil.Atunci totul e super.Atunci distractia e singurul lucru la care-mi sta capul.
              Sunt zile si zile.Nu am numai zile bune,ba chiar is mai multe rele,dar ma bucur la maxim de cele bune...incerc ceva nou,incerc sa fiu eu,incerc sa ma comport frumos,sa fiu pur si simplu vesela.
               A venit primavara.Natura reinvie si eu odata cu ea.Nu vor mai fi doar crengi de copaci goale si fara forme.Vor inflori copacii,minunatul tril al pasarelelor va rasuna iar prin paduri.Aleile toate vor fi pline de flori viu colorate.Iar acesta va fi un nou inceput.Vom fi doar noi in aceasta lume.Doar noi si soarele ce va straluci deasupra noastra.Mi-e dor de ine:-<!Am nevoie de tine si dragostea ta:X!Imi doresc acum si un nou inceput pentru noi!TE IUBESC si abia astept sa te intorci.TE astept cu bratele deschise!



                                 !!! I MISS YOU BABY !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu