duminică, 3 octombrie 2010

Reintalnire intr-o gara

           Si poate chiar reprezinta totul.Poate chiar conteaza mai mult decat orice.Poate chiar imi lipsesti.Poate chiar te iubesc.Poate nu esti doar un simplu prieten.Poate as vrea mai mult decat obtin.Poate as vrea sa se intample.Poate imi doresc o dragoste ca in povesti.Poate imi doresc sa fii tot ce am visat.Poate imi doresc...
         Dar pana la urma sunt doar absurde dorinte.Nu stiu...poate.Poate candva privirea ta va strabate aceste randuri.Atunci vei realiza ce impact ai avut asupra mea.Poate asa vei realiza ca nu ai fost doar un simplu trecator.Poate asa vei intelege ca nu ai fost un oarecare.Poate asa vei intelege ca te-am iubit cu adevarat...
           Pentru ca te iubesc ma voi da la o parte.Ii voi face loc EI.Asta te face fericit pe tine.Asa voi fi si eu fericita.Nu vreau sa fiu eu obstacolul peste care trebuie sa treci.Dar stiu ca acel peron al garii te va astepta sa sosesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu