miercuri, 29 august 2012

Doar al tau


                   Toata viata l-am rugat pe Dumnezeu sa-mi dea un baiat grijuliu,atent,fermecator,bland, calm,sarmant...de cand ma stiu am dorit sa fiu iubita si protejata.Am dorit sa fiu respectata si inteleasa.Am vrut sa intalnesc un baiat caruia sa-i pot spune totul,am vrut un baiat pentru sufletul meu.Am vrut sa stiu ca este undeva o persoana care sa se gandeasca la mine.O persoana care sa ma tina in brate si sa ma satute pe frunte.Am vrut un baiat care sa-mi atinga sufletul nu trupul.
                     L-am gasit...a fost doar al meu.l-am avut doar pentru mine.Doamne ce mult il iubesc...Atatea nopti am adormit in bratele lui,iar diminetile in care ma trezeam in bratele lui si il priveam.Era prima si ultima persoana pe care o vedeam.Atatea amintiri cu tine imi umplu memoria.Deja nu mai au loc...nu stiu cum sa le mai sortez.Sunt atat de multe si atat de frumoase,atat de perfecte.
                    Dar ca de obicei cand ajungi cu picioarele-n rai trebuie sa si cazi.Se pare ca sunt pe punctul de a ma prabusi...Doamne asa cum mi l-ai scos in cale...asa cum m-ai pus in calea lui...arata-mi drumul inca odata.M-am ratacit la jumatate,e un drum foarte abrupt,iar ca sa urc trebuie sa escaladez Everestul.
           Daca e sa se termine...nu vreau sa se termine asa.Vreau sa mai petrec o ultima zi cu tine.Una in care sa ma iubesti cum n-ai iubit pe nimeni niciodata.Una in care sa ma iubesti ca si cum ar fi prima si ultima data.Vreau sa ma faci sa rad.Vreau sa mai stai macar o noapte si o zi...dar chiar si dupa asta,eu tot aici sunt.Esti si vei ramane al meu...si da...(inca te iubesc ca o nebuna).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu