joi, 12 aprilie 2012

Teama de amagiri

                       Nu ai cum sa stii ce freamat e in sufletul meu.Nu ai de unde sa stii ce briza dulce adie in sufletul meu.Nu poti sti cum e sa iubesti.Nu ai iubit niciodata.Mereu ai umblat dupa interese.Stii sa joci teatru mai bine ca cei de la Teatrul National.Urat din partea ta...Dar asta e...nu esti primul si nici ultimul cu vrajeala asta.
                     Nu vei sti niciodata ce e in sufletul meu.Mereu ai avut impresia ca esti mai important ca mine.Wrong.Eu sunt mai importanta ca tine.Mereu ai dat vina pe mine pentru toate tampeniile pe care le faceai.Wrong.Pentru ca tu nu esti in stare sa vezi greselile ce le faci,asta nu inseamna ca eu nu le vad:).Ma acuzai pe mine ca fac tampeniile pe care le faceai tu.Ce dragut:)Tu faceai faze nasoale si iti era teama ca nu cumva sa le fac si eu?Ce genial:).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu